17.08.2009

Julegavetips, sa du..?


..jeg har! JEG, av alle! Greit nok, jeg elsker å planlegge reiser, hendelser, gaver.. men julegaver har jeg alltid måttet gi tapt på (tapt, som i kriseshopping 23. desember). Inntil nå.
Jeg har bestilt TRE julegaver, og det er bare midten av august! Hvor sykt er ikke det?
Julegavetipset er bra, faktisk så bra at når jeg syslet med det, satt jeg og hoppa opp og ned i sofaen i flere timer av ren og skjær glede.. (Til mer og mer forvirra blikk fra min stakkars samboer)
Og det passer til personer man kjenner godt.
Det er faktisk så bra at jeg ikke tør skrive det her, men om noen er interesserte i min lille hemmelighet - spør meg! Jippiaiai!

(Men jeg skal tross alt gi fra meg flere enn tre gaver i år, så om noen andre har tips til meg, er det bare å si fra!!)

1 kommentar: