21.03.2009

Godbit!

Jeg var på Posten etter jobb i går for å hente ei pakke. Det var kø, og jeg så benyttet ventetiden til å sjekke ut DVD-ene de selger. Hva fikk jeg da øye på?
jo, NUDNIK! Et av mine kjæreste barnetv-minner fra jeg var liten. 49,- ja, takk! Postdamen så litt snodig på meg, men jeg kunne ikke brydd meg mindre. Åh, Nudnik! Burn til alle økonomitimene på vgs (da vi gjorde alt anna enn økonomi) da ingen i klassa skjønte hvem jeg snakka om :)


Nå skal jeg snart opp til Lillehammer for å feire Christins bursdag. Det blir koselig :)
Jeg sikler forresten på ny tatovering om dagen..
Jeg har veldig lyst på sånne.. En G-nøkkel skal jeg uansett ha et sted på kroppen. Men blir dette for harry? Og vil det skape problemer for meg i fremtidige jobber?

2 kommentarer:

  1. de er fin-fine;) du kan jo evt bare bruke klokke og et armbånd;)

    SvarSlett
  2. Vel, jo.. Men som sykepleier kan jeg ikke ha klokker og smykker.
    ..men har funnet et anna sted å ha de, så blir nok nye tatoveringer til sommeren :D

    SvarSlett