19.03.2009

Snart i rute!

Mye som har ligget over meg av utsatte gjøremål de siste månedene. Men nå er jeg snart der!

Har fått nye briller, fått bilen på EU-kontroll, betalt årsavgifta, bestilt tannlegetime og søkt på skole. Vaska leiligheta har jeg gjort i dag. Gullende rent! Vaska klær òg, og klærne lukter, av alle ting, gryterett!! 

Veldig spent på hvordan de blir når de er tørre..

Har også starta å trene, og å spise piiiittelitt sunnere, selv om godterimengden er som før. 

Wow, wow, wow!

Hva gjenstår nå på gjøremålslista mi? Nå som bilen har blitt reparert og godkjent, burde jeg kanskje ta den med på vask som belønning, men lommeboka mi er ikke fullt så begeistret for den idéen.. Får ta det når all snøen har smeltet. Varer glansen lenger i tillegg! J

Må også begynne i det små å planlegge bursdag, finne ut av ferie, se på leilighet som har oppvaskmaskin, ikke er full av mugg eller sluker strøm. Og finne ut av hvordan jeg skal få planlagt en rottweiler inn i hverdagen min. Drøm.

   - Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar