07.05.2009

Mitt hus..

Huset mitt skal ligge fredelig til ved vannet midt i sentrum av byen.
Det skal være en selveierleilighet, kanskje tomannsbolig, og det skal være over to plan.Det skal ha en hage som er akkurat passe stor, og en usjenert terrasse hvor det er plass til både grill og lounge.
Selve huset skal være forholdsvis nytt, og vedlikeholdet skal skje av seg selv.
Jeg skal ha gjesterom, kontor og spillerom. Både mentalt spillerom, og spillerom hvor PS, wii og SuperNintendoen er – også hjemmekinoanlegget da, når det kommer i hus. Til nød kan jeg forresten ha gjesterom og kontor på ett rom.
Andreetasjen min (hvor master bedroom skal være) skal ha skråtak med skråtakvindu, for det er så flott. 
Verandaen skal være vendt mot kveldssola, mens terrassen egentlig skal være solvendt 24 timer i døgnet.Stua må ha en peis, og varmekabler (drevet av solceller) skal det være i ett hvert rom, bod som bad. Når vi først er inne på bad, så skal det både ha steamdusj og badekar – boblebadekar, vel å merke. Jeg er ikke kravstor, det må da alle være enige med meg om..?

Nevnte jeg at boliglånet er i boks? Jakta er i gang – game’s fucking on!!

 - Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar