10.10.2009

Dagens lille lesson


Det er ingen vits i å vaske stoltrekk (eller andre tekstiler) i vaskemaskina når det står
do not wash på dem, selv om du tenker aldri så mye at "æsj, da. Det er bare produsentene som er så jævla overforsiktige" -.-
Ukult: Stoltrekkene ikke trengte å bli vasket, for det bare var litt kattehår på de.
Kult: Jeg liker de andre stoltrekkene best, og de kan faktisk vaskes.
Ole kommer aldri til å finne ut av dette, hihihi..

Ellers er jeg ved godt mot, og har funnet ut at "torsdagsfylla" er ganske kjekt, selv om det innebærer skulk av fredagsforelesning. Da har jeg gjort meg ferdig med drikking og tømmermenn, og kan bruke helga på å lese (når jeg ikke er opptatt med å ødelegge stoltrekk da, så klart).
..selv om intuisjonen min, fremragende og presis som den er, roper vin i kveld med tiltakende styrke...


- Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar