23.07.2009

Det er sommer, og det regner.

Forsåvidt ikke noe nytt, men jeg synes jeg har vært flink til å time (les: tajme) regnet.
Jeg hadde en superflott uke på Tjøme med jobben i juni, da det var knallvær. Kjempeherlige dager uten en sky på himmelen, hvor jeg var ute og steika meg, bada og ble huseier attpåtil. Og alt dette gikk det an å kombinere med å jobbe samtidig, lykke på jord!

Finværet fortsatte på Hamar. Når jeg var på jobb, var jeg stort sett ute - når jeg hadde fri, lå jeg på en kjempeflott nyoppdaget strandperle med venninna mi. Fikk til og med min samboer, Den Arbeidsnarkomane, med meg en gang!

Men i tre hele uker har det regna nesten uavbrutt. Først var det varmerekord i Hamar i juni, nå er det nedbørsrekord her. Rekordenes sommer i trauste Hedmark.
Men det gjør meg (nesten) ingen ting :)
Jeg jobber så mye uansett, og da går det greit å være inne.
Dessuten er det behagelig med kjølige temperaturer, for her jeg bor nå, er det ulidelig når gradestokken bikker 25. I juni gikk det nesten ikke an å sove her, var rett og slett ulidelig hett.
Så, om det holder seg slik til 29. juli, gjør det meg fint lite. Men den 29. blir det sol, for da går jeg ut i ferie! Ferien innledes med Metallica-konsert den 30., (håper den blir minst like bra som forrige konserten!) Så fortsetter ferien med Oslohelg med en samboer som har tatt seg langhelg, tror det eller ei! Så skal vi hjem og pakke leilighet tre dager, før vi flytter inn i vårt fine, fine hus den 6. august. Og da SKAL det være sol! :) Flytte, pakke ut og ko
se oss (begge har ferie!) inntil studiene starter 18. august. Dette skal bli så bra!!
En flott sommer, og håper det fortsetter slik :)
Ginny says 'hello, mate'

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar