01.07.2009

Michael Jackson


"Michael Jackson skal ikke kremeres. Ettersom han består av 86% plast, skal han gjenvinnes og gjøres til lego slik at barn fortsatt kan leke med han", fikk jeg på melding av en kollega her om dagen. Hehe.
Man kan si mye rart om MJ - alle har en oppfatning av ham - men ingen kan benekte at han var en glimrende låtskriver og artist!
Konspirasjonsteoretikerne kan forresten bare gå og legge seg. Mannen er død.
Han kunne umulig hatt noe glede av å iscenesette dette, muligens med unntak av å kunne terge
kreditorene, som har hengt om halsen på ham som glupske gribber.

Mine tanker og dypeste medfølelse går til tante V og kusine, som sannsynligvis fremdeles uler seg i søvn hver kveld av sorg.

Og på generelt grunnlag: 50 år er altfor ungt. Dør jeg som 50-åring, må jeg innrømme at jeg blir litt grinete.
Men kanskje det var til det beste for ham, hvem vet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar