20.07.2009

Kjære frisør

Jeg kan kanskje være litt krevende. Og komme med motstridende ønsker - ønsker som ikke lar seg kombinere, eller gjennomføre i det hele tatt. Men du trenger ikke la meg se slik ut for det om!!

I tillegg til denne FLOTTE frisyren (Om jeg hadde vært 50?? Eller lesbisk?? Eller akkurat tatt av meg MC-hjelmen??), ga du meg også kloremerker fra de vakre, velpleide HEKSEneglene dine - ooog, det virket også som om du testet hvor lenge en hårføner kan befinne seg på akkurat samme sted, (ca 1 cm fra hodet mitt), uten at jeg kvekser til deg av smerte.
Au for hals, hodebunn, ansikt, i tillegg til au for sjela. OG jeg har kvise på nesa. Kan jeg legge meg, plis?

1 kommentar:

  1. hahahaha;) du er da alltid søt, Hilde;) vær glad du har fall i håret ditt, vaffal;)

    SvarSlett