09.09.2009

min kjære var utro i natt..


Ole var på kjøpmannsmøte (som han av og til er, og som han tilfeldigvis skulle i dag), men denne gangen var det i en gymsal med masse lekre REMA 1000-kjøpkvinner. Kjøpkvinnenenes rema-uniform var modifisert til en litt mer cheerleader-aktig form, og Ole var i ekstase. Så i ekstase at jeg ikke fikk lov til å være med.
Jeg ble ganske sjalu (som jeg jo er), og bestemte meg for å snoke i toalettmappa hans. I tillegg til den vanlige deo-en og parfymen, lå det 5 vippetanger helt like som min egen, samt en hel mengde med GODT brukt sminke (da snakker jeg nedsølte kajaler med en lengde på 2-3 cm).
Jeg fikk nemlig vite at Ole pleide å pynte seg for disse damene (med sminke???)

I tillegg til dette, fant jeg en notatbok han pleide å notere i. Der sto det blant annet en liste over hvor mange han har kyssa under kysselekene de pleier å ha under kjøpmannsmøtene. (WTF?)
Ole prøvde å bortforklare dette med at det var en liste over hvor mange han kunne kysset om han ikke hadde vært sammen med meg.
Men når alt kom til alt, brydde han seg ikke om hva jeg følte, så lenge han hadde det gøy på kjøpmannsmøtene.
Kan tro Ole fikk noen morsomme meldinger da jeg våknet i morges.

Som jeg skreiv, i dag var det kjøpmannsmøte, og jeg er himla glad det ikke var ett todagersmøte, hehe.

Forrige gang han var på todagersmøte, var det i Kristiansand.
Et par netter før han dro dit, forsøkte han å kvele meg i søvne(!),
mens natta etter han kom tilbake hører jeg plutselig "mmm-namnamnam...(uforståelig)" før han på klingende sørlandsk bryter ut "venstre rompeballe!!"
ER DET MERKELIG AT JEG BLIR LITT RAR I HODET?

Dagens møte var på Lillehammer, og ettersom jeg var tidlig ferdig på skolen, slo jeg tre fluer i en smekk (følging, besøke hjembyen og shopping), og fulgte han opp til Lillehammer før jeg stakk av med bilen.
Han luktet ikke dameparfyme da jeg hentet ham :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar