28.09.2009

Songbirds..

Føler jeg skriver nye innlegg i superfart for tida..
Uansett:
Jeg har mange herlige artister jeg har et veldig godt forhold til, men det er så få av de som er kvinnelige..
Men disse tre damene, fantastisk feiende flotte fascinerende som de er - de er krem. Enkelt og greit.


Tori Amos
ett ord: fabulous
Å stå på 1. rad, med denne damen 2 små metere unna meg, er ikke det verste jeg har vært med på i livet mitt! :)
(jeg følte) vi kikket hverandre dypt inn i øynene både titt og ofte..
Livslang hugleik



Lauryn Hill
Sterk
Skulle egentlig på Lauryn Hill-konsert i fjor, men damen valgte å avlyse.
Var kanskje litt grinete et par uker, men hun er tilgitt.


Gwen Stefani
Stil
Uansett hva denne damen tar i - det blir til gull.
Flott utseende, fantastisk stil, nydelige barn, kjekk kar... Sukk.


Flere flotte...




1 kommentar:

  1. Ah, jeg er litt misunnelig på deg som var på Tori Amos-konserten altså. Håper (og tror) den var like fantastisk som du forventa! :)

    SvarSlett