15.09.2009

Stratoskjeks..


Hvert tygg høres slik ut i hodet mitt:
"kjedelig, kjedelig, MMM-SJOKOLADE, kjedelig, kjedelig, kjedelig, kjedelig, MMM-SJOKOLADE!!, kjedelig, kjedelig, kjedelig..."

Det smaker som Start-kjeks noen har skvetta litt sjokolade på..

"Jamen, Hilde," sier Ole, "Det er KJEKS, og det er det det skal være. Ikke sjokolade, og heller ikke sjokolade med kjeks. Det er kjeks med litt sjokolade"..

JAMMEEEEN!! skuffa. æsj.



Kjeksen var ikke verdt å dra fram kameraet for, derfor lånt bilde av:
(som sykepleiestudent blir man sabla god på kilder!)

2 kommentarer:

  1. Sabla hyggelig at du tok deg bryet med å henvise! :D

    SvarSlett
  2. Hehe, nå sparte jeg noen kroner, tror jeg. Har vært litt nysgjerrig på de kjeksene, men jeg forventa nok mer enn start-kjeks med bittelitt sjokolade på, så da kan jeg vente litt med det. :P

    SvarSlett