18.11.2009

Dørskilt!

Jeg kan skrive under på at det går hulter til bulter med innlegg i mange kategorier, men slik får det bare bli.
Jeg tenker ikke mange nok tanker (æhrmm...) til at det i seg selv kan bli en interessant blogg.
Ei heller surfer jeg nok på interiørsider til at det er liv laga med interiørblogg.
Derfor: Hilde-blogg, inneholdende: ALT!
Jeg vet tross alt ikke om det faktisk er noen som stopper innom bloggen mer enn en gang i halvåret, men jeg har veldig stor glede av å ha den som huskeliste over mindre personlige tanker, følelser og nå - interiørtips.

Men nå var det altså dørskilt som sto for tur.
Og disse dørskiltene var det schwung over (ingen som ler av mine utdaterte uttrykk, nei...)
Jeg likte også navnet. Roed Safth. Hihi..

Her er det noen flere i samme gate.


Jeg skal jaffal-ikke-ha-no-slikt-no-nei!


Oink, oink
- Hilde, i nøffluensaens makt.

1 kommentar:

  1. Hilde! Du blogger også! Innleggene dine oppdateres ikke hos meg heller. Trodde du hadde slutta eller at du var skolelei veeldig lenge:P
    Trappe ned sakte driver jeg med, tror jeg.

    SvarSlett