19.01.2010

2010s 19. dag..

..og det nye året er fremdeles ikke verst!
Selv om bilen definitivt har gått i dvale, fordi jeg ikke har råd til å betale for verksted for 4. gang. Synes det er litt dårlig å måtte betale, når de ikke er sikre på om de har klart å fikse det når jeg kommer og henter bilen. (hvilket de, for 3. gang, absolutt ikke har klart!)
Så nå lever jeg på andres velvilje fram til våren, tenker jeg. Hurra for å gå på skole en halvtime unna, og å ikke ha fått praksisplassen jeg ønsket meg i gangavstand fra huset mitt.

Men til tross for min kjære/forbanna S40, har året så langt vært snilt mot meg.
Benyttet meg av gratistimer på treningssenteret, og sittet i badstu (diggdiggdigg. tror jeg kan være villig til å betale 350,-/mnd bare for badstua).
Jeg har hatt planer hver eneste dag, alt fra å få besøk, til å dra på besøk, til å studere, til å jobbe på kontoret til kjærest. Og til å besøke slekt, det har vært det fineste av alt!

Ferdig med fysiologieksamen er jeg, i hvert fall for nå. Får se hvor bra det gikk når sensuren er her.
Så nå gjenstår Legemiddelregninga og innlevering av et jättestort case om et par uker, før praksis fra 15. februar til mai.
Spennende blir det! Sådetså.
Det har vært godt å ha planer, ettersom jeg innser at jeg har befunnet meg i dvale det siste halvannet året.
Håper det fortsetter slik!

So long, godtfolk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar