23.01.2010

Æ ælske slikt tidsfordriv


Hva var din første? :
1. Første operasjon - Visdomstann
2. Første piercing - øre/navle
3. Første bestevenn -Silje Louise
4. Første premie/ trofé - Løping eller fotball
5. Første sport - Turn
6. Første kjæledyr - Rottweiler
7. Første ferie - Hytta? Tromsø? Corfu?
8. Første kyss - Husker ikke, men første kjærestekyss var med Mads
9. Første forelskelse - Kjetil. Jeg var 4, han var 24.

Akkurat nå :
10. Spiser: Knekkebrød
11. Drikker: Skummet melk. Ingen over, ingen ved siden.
12. Jeg skal: Ha en flott lørdag! Prøve å studere litt?
13. Hører på: Kjøleskapslyd, men snart D'Sound
14. Venter på: Kjæresten min
15. Har på meg: Koseklær

Fremtiden min :
16. Vil du ha barn: Självklart. 2-3, minst ei jente, og de skal ha mitt etternavn.
17. Vil du bli gift: Bob bob. Kan godt leve i synd, jeg.
18. Hva vil du bli:En crazy bereist dame stappfull på visdom og erfaringer! evt. en god mamma og samboer.
19. Vil du studere etter videregående: Jeg driver da på, og jeg er langt fra ferdig!
20. Hvis du vant en million: Skulle jeg kjøpt splitter ny bil, nedbetalt litt lån, og dratt til Karibien!

Diverse :
21. Liker du å gå med sokker: Ikke på en sandstrand.
22. Hvilken sang beskriver deg: sikkert en unormal en.
23. Hva er din favoritt musikksjanger: Liker alt, jeg. Jazz, rock, funk, pop, klassisk, hip hop. Everything, I say.
24. Hva var din favorittserie da du var liten: Da jeg var liten: Sesam Stasjon (1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 og 11-12!!!!!) og Fragglene.
25. Hva slags mobil har du: SE C902.
26. Har du regulering: Har ståltråd bak tennene.
27. Hvor var det forrige stedet du spiste, unntatt hjemme: McDonalds
28. Hva er din favoritt film: Robin Hood, Aristokattene og andre Disneyfilmer! Pixarfilmer, Domino, Paris Je T'Aime, Snatch og Peter Sellers-filmer. Og sikkert mange fler.


Hva liker du best ved det motsatte kjønn? :
29. Lepper eller øyne: Øyne! ahh, så betatt jeg er av kjæresten sine!
30. Klemmer eller kyss: Kommer litt an på om det er kjæresten eller kompiser det er snakk om. Jeg er veldig glad i både klemmer og kyss, jeg.
31. Høyere eller lavere: Høyere, men ender nesten alltid opp med å falle for de som er ca. like høye.

Har du noen gang?
32. Kysset en fremmed: Ja
33. Løyet for å få oppmerksomhet: Haha, har jeg sikkert, men ikke som jeg kan erindre nå.
34. Vært med i en musikal/skuespill: Plenty!
35. Vært i et chatterom: 5. klasse: Topp.no "For de snille og de søte".
36. Knust noens hjerter: Ja
37. Likt en venn mer enn en venn: Det har vel hendt seg noen ganger.


Tror du på? :
38. Deg selv: Ja, men i hvilken grad, er avhengig av dagsformen.
39. Mirakler: Man må jo det! Ellers blir det ikke noe gøy.
40. Gjenferd: Ja
41. Julenissen: Jeg vet om mange julenisser, jeg.
42. Sex på første date: At det er bra for forholdet videre? Det må jeg jo nesten skrive under på.
43. Engler: Aldri si aldri. Det går litt under gjenferdkategorien.

Helt ærlige svar :
44. Er det en eller flere personer du vil være med akkurat nå: Ja
45. Er du forelsket akkurat nå: Ja
46. En du kunne levd resten av livet ditt med: Kjæresten min, og rottweilere.

Den siste :
47. Meldingen: Fra mamma
48: Motatt anrop: Kjæresten min, i går kveld.
49. Utgående anrop: G4S alarmsentral, kl. 05.14 i natt. Alltid like gøy.
50. Kommentar på filer: Dvs. hva?
51. Tapt anrop: G4S alarmsentral, kl. 05.13. Jeg SOV.
52. Klemmen: Kjæresten min, fikk mange i går. Også fra Tobias =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar