08.06.2010

kjæresteforsvar

..og innlegg nr. 100?!?


Jeg sa til min medlåntaker for life at jeg hadde satt så uendelig stor pris på om han hadde spilt et instrument, og hvor mye det betyr for meg å kunne sitte og kose meg med å spille eller bli spilt for på kveldene. Å ha en mann som slapper av med pianospill og vin på lørdagskvelden er en drøm, og vanligvis i mitt liv har det vært musikergutter jeg har falt for.
Da prøvde han ved siden av meg å forsvare seg: Et sånt liv får du ikke med meg, det kan du bare se langt etter.  
Men sporadisk synging med dårlig stemme, totalt uten lyrisk eller melodisk forståelse; dét kan jeg garantere deg. 
 Ah, nå ble jeg glaaad.... :P
Godt det følger mange andre uerstattelige goder, og en bønsj selvironi, med den karen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar