24.06.2010

Krogsveens limehype

Eiendomsmegleren Krogsveen så en lang periode ut til å ha funnet sin nøkkel til suksess; i form av en lime.
Noen ganger tok det virkelig helt av på boligannonsene, en lime i hvert rom. Eller var det kanskje en hype jeg ikke fikk med meg i huset mitt?
Det morsomste var at de ikke alltid gadd å ta seg tid til å plassere en lime i sofaen eller oppå vaskemaskina, men photoshoppet den inn etterpå, noe som ikke alltid gav det beste resultatet. Irritererende moro.

Dessverre har de slakket litt på limereglene nå, så den lille, grønne sitrusfrukten har nesten gått av med pensjon. Men bare nesten.

http://www.krogsveen.no/id/6?objectid=34865455 - gangen var så naken at der måtte de plassere den oppå kleshengeren. Selvfølgelig.

Kanskje de skulle startet med dyresalg også?

3 kommentarer:

  1. Det tror jeg må være noe av det rareste jeg har sett. Og det verste er at jeg tror jeg likte stua bedre på grunn av en lime på TV-bordet.

    SvarSlett
  2. Haha, nå har vi sett på veldig mange Krogsveen-annonser, og det er ekstra morsomt med litt vin i kroppen. Litt sånn "hvor er Willy?". Hvor er limen? DER ER LIME!

    SvarSlett
  3. Ah. Den limen. Har irrirtert meg grønn(?!) over de ;)

    SvarSlett