05.12.2009

Bittelitt klaging.

Ikke før er jeg kvitt svineinfluensaen, så får jeg lungebetennelse. Takk for det.
Det passer spesielt godt å ikke orke noen ting når jeg har praktisk prøve 16. desember, som jeg burde sitte og forberede meg til, og supervanskelig eksamen som fantastisk mange stryker på 12. januar, som jeg virkelig ikke har fått øvd til.
I tillegg er det jo disse juleforberedelsene, - og jeg henger etter på en del julegaver og brev som skal sendes.

Men selv om jeg hadde vært frisk i dag, hadde jeg ikke fått kjøpt julegaver, ettersom bilen min fremdeles er på verksted, og han som skal reparere den sender melding fra dag til dag og sier at han ikke har fått tid til å se på bilen enda, men at han "skal gjøre det i morgen". Men jeg kjenner han, og vet at jeg får det billigere hos han enn noe annet sted, derfor ønsker jeg ikke å mase.

Og selv om jeg hadde hatt bilen, så hadde det ikke vært særlig stor vits i å dra Maxi (kjøpesenteret) for å kjøpe noen ting.
Jeg har nemlig hatt 9 kroner på kortet mitt i 3 uker. Noe uvisst har forresten blitt trukket på kontoen, og jeg har nå 6,- på kortet.
6 kroner på kortet til å kjøpe julegaver og betale for ny katalysator og arbeid på bilen?
Jeg hadde litt kontanter i lommeboka mi inntil i går, som jeg skulle bruke på julegaver når jeg først fikk lånt meg en bil, men de gikk til legevakten (som drepte fingeren min i går da de målte CRP), og deretter på AB og hostesaft på apoteket.

I feel bajs, and my mood is bajs as well!!

Ahahaa, that's me, hostende opp mine egne lunger.
Er i hvert fall sånn det føles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar