10.12.2009

Hedmarken legevakt (er teite)


Jeg har fått tilbakemeldinger på at det har vært et par klagete innlegg i det siste...
...Derfor fortsetter jeg like gjerne med ett til!! :)

Hvorfor skal Hedmarken legevakt (les: Staten) fakturere meg for 47,- pluss 40,- i fakturagebyr, når jeg allerede har betalt 225,- for konsultasjon der?
Det der møkkafakturagebyret, som nesten dobler betalingen, er nå ihvertfall ikke min feil, det vil jeg ikke betale.
Der jeg kommer fra pleier de å si seg fornøyde når jeg har betalt en gang.
Greit at Hamar sykehus er det mest slitne sykehuset jeg har sett, og at de kanskje trenger penger nå som de bygger nytt, men likevel...

...og hvorfor skal de slå sammen alt på "Hedmarken"? Som for eksempel Hedmarken legevakt og Hedmarken interkommunale brann- og feiervesen?

ouff. Jeg trodde feb/mars var de vanskeligste økonomiske månedene, jeg.
(Jeg synes det er fantastisk at jeg ikke har råd til å betale en regning på 87,- en gang)
Kanskje det er en smart idé å ønske seg penger til jul..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar