03.02.2010

Anatomi, fysiologi og biokjemi.. og pjatt.

Det usannsynlige hellet mitt rakk helt til eksamenskarakteren! "si AAAAAAA" (sorry. måtte bare.)
Og det er fremdeles ikke over.. Selv om det virker som om jeg har stjålet alle andres hell. Det liker jeg dårlig.
En merkelig følelse, håper ikke det faktisk er sånn. Og håper ikke jeg får baksmell på hellet seinere!
Jeg kan godt ha litt mindre flaks om dagen, så det føles mer normalt.

Men 2010 er allerede, og fremdeles, et mye bedre år enn 2009 var (nå skal jeg ikke skrive det igjen på en stund, i mine høyst sporadiske skriblerier. Vi er jo tross alt i februar. Ingen som skriver om "det nye året" lenger da).

I går natt drømte jeg at jeg fikk innkalling til sykehuset på Gjøvik for operasjon av visdomstann.
I går morges lå innkallinga i postkassa. Skulle man sett. Eller vært sanndrømt.

Jeg har en oppgave jeg må rette til i morgen, jeg har hatt en hel dag på meg, klokken er nå 21.40, og jeg skriver blogg bare for å utsette rettinga.
So long, alle dere fnørti tusen som heldigvis ikke leser tullet mitt :)

Photo de Paris fra roadtrip 2007.
Paris, tu me manques beaucoup!!

3 kommentarer:

  1. ... mens jeg leser blogger for å unngå oppgaveskriving. :P Gratulerer med A på eksamen! :D

    SvarSlett
  2. Storligen tusen takk :) Prokrastinering er et beskrivende verb for det vi driver med..

    SvarSlett
  3. Hurra!! Jeg blir gladlaks av det her;)

    SvarSlett