21.04.2010

21 år

og jeg ERSÅFORELSKA!




Bursdagen startet med en haug med meldinger, før jeg fikk somla meg opp kl. 07 for å ha praksis.
Sjokolade ble kjøpt inn, og praksisdagen var superflott. Jeg har praksis med så mange herlige mennesker! Helevaluering hadde jeg også med veileder fra skolen og praksisveileder. Bare skryt hele veien, så jeg kan vel si at praksis er bestått! :)
Jeg visste at min kjære hadde noe i gjære (rim!), for han sa gang på gang at jeg ikke fikk komme hjem før kl. 15.30. Likevel måtte jeg kjøre et par runder ekstra på tur hjem (de to minuttene det tar å kjøre hjem) før han ringte og sa det var klart.
Jeg gikk inn døra, og på gulvet lå det en lapp hvor han med mange søte ord ønsket meg velkommen til roserebus. Let the game begin. Jeg løp frem og tilbake for å finne roser, gjemt i grill, kjøleskap, postkasse osv. og hvert hint (som lå sammen med rosene) ble mer og mer kjærlige, og mitt fårete glis ble større og større. Jeg følte meg som en idiot, der jeg gikk og smilte fra øre til øre for meg selv.
Den 21. rosen fant jeg i Dukkehuset ("der det en dag vil yre av liv"), sammen med han fine...og et par diamantøredobber.


Vanvittig klissete å skrive om, merker jeg, men jeg tror ikke noen har vært så romantisk mot meg noen gang :)


Middagen dro vi hjem til Lillehammer for å innta, på Blåmann. Drakk vin på en tirsdag gjorde jeg og. omg.
Ellers har hele dagen vært full av meldinger, koselige hilsener på facebook, og telefoner. Jeg som trodde dagen ville bli helt vanlig.

Hurra for fødselsdag!

1 kommentar:

  1. Å, så herlig å lese om! Jeg blir nesten litt fnisete selv. Kos deg med kjæresten din i dag også, selv om bursdagen er ferdig! ...Og gratulerer med dagen som var! :D

    SvarSlett