14.04.2010

Da har jeg endelig bestilt..

billetter til Jamie Cullum, som kommer til Norge 5. juni. Oh joy! Dagen etter en av eksamenene jeg har i juni, hvilket betyr at jeg akkurat den dagen kan senke skuldrene og bare nyte konserten.
Den lille engelskmannen er et musikalsk geni, en fantastisk pianist og låtskriver, og har en meget sjarmerende stemme. Tenk å spille så fritt og lett. Også er han så utrolig søt.
Next task: Finne noen som vil være med, men det årnær sæ :)


Og i dag eller i morgen får jeg gummistøvler og joggesko i posten. Jeg har revurdert min gummistøvleboikott fra 3. klasse på barneskolen, og funnet ut at det kanskje er litt teit. Gummistøvler er jo en praktisk oppfinnelse.
I hvert fall når det finnes slike fine som jeg får av mamma :)
Og jeg kommer meg ihvertfall ikke ut på joggetur uten joggesko. Sjansen høyner kanskje med 1% nå. Healthy me!

Han her blir BRA!

2 kommentarer:

  1. dit har jeg billetter også!! lykke!

    SvarSlett
  2. Å, så gøy! Konsert med han kunne jeg godt tenke meg selv også, selv om pengene og eksamensdatoene ikke er helt enig. :P Håper det blir fantastisk bra! :D

    SvarSlett