27.04.2010

Enkel humor og huggusmerto


Dagen i dag startet med synsforstyrrelser, alt var skarpt og prikkete, og jeg så "geléaktig" da jeg så mot høyre. Akkurat da ei spurte om jeg hadde migrene, kom hodepinen (høres psykisk betinget ut, men den gang ei). Murrende, men sterkere og sterkere. I løpet av en halvtime var det full fest frontalt i hodet mitt, sånn ca fra der panneluggskillen min (may it rest in peace) startet før i tiden, ned til mellom øyenbrynene. Etter hvert gikk smerten over på synet også. Inntak av smertestillende var irriterende nok bortkastet. 
Derfor; hjem fra praksis - under dyna - kvalme, smertegråt og tåretrilling en times tid før jeg falt i søvn noen timer til ved 15-tiden. Da hadde hodepinen trukket seg tilbake til murring igjen, en murring som har vart ut dagen.

Dette har skjedd meg en gang før, for tre-fire år siden. Enormt vondt, men kan vel ikke kvalifiseres som typisk migreneanfall? Blir nervøs av å være alene når dette pågår, ettersom jeg ikke skjønner hva det er. 
Satser på en bedre dag i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar