29.08.2010

Riksmøtet 2010

Siste helga i august er det alltid Riksmøte for Rema-kjøpmenn. Er fruene invitert, er jeg med på det, og om ikke, får jeg meg en koselig hotellhelg og besøker venner. Vanligvis er det i Trondheim, men dette året hadde de slått på stortromma (enda mer enn vanlig), og leid Operaen og Sjokoladefabrikken til ære for oss.
Nu er det søndag, helga er over, og vi ligger rett ut på sofaen hjemme og tar igjen tapt søvn (evt. døyver litt fyllesyke)
Veldig vellykket helg med Friday's og Smuget (som Rema hadde leid) på fredagen. TGI Friday's på en fredag passer jo altfor bra. Lørdagen var vi i operaen hele dagen, så på opera og ballett, Didrik Solli Tangen som heldigvis ikke sang "My Heart Is Yours", men "O Sole Mio", div næringstopper, og den vanlige "De som har tjent over 2 mill skal reise seg for applaus" har blitt høynet til 3 mill, så lista ble heldigvis litt kortere.Etter det bar det rett hjem for å skifte til festmiddag i sjokoladefabrikken med fine karer i smoking og mørk dress.


Haddy N'Jie, en av Norges peneste damer, og han barne-tv-makker'n fra MGP (Erik?) var konferansierer, og jeg lo så jeg grein av dem, uten at det skyldes alkoholen i første omgang. Ellers spiste vi god mat, hadde overhjelpsomme servitører som ga oss vinflaske etter vinflaske, Madcon opptrådde, og det var stor stemning hele veien.
Sliten i dag, ja, så har inntatt horisontalen for å få igjen formen til praksisstart i morgen :)


Herlig, blå helg :)

1 kommentar:

  1. Å, det hørtes jo ut som ei veldig bra helg! Så kjekt med sånne ferdigbetalte firmagreier;D Og jeg er veldig enig i at Haddy N'jie er fantastisk pen!

    SvarSlett