12.08.2010

veldedig terror

Har ikke disse bistandstelefonselgerne ferie noen gang?
Eller er det noen som har satt opp telefonnummeret mitt på "JA, takk, jeg vil gjerne motta ALT av telefonhenvendelser fra veldedige organisasjoner"? To ganger bare i dag, har de ringt! Og tar jeg ikke telefonen, ringer de opp igjen 4-5 ganger om dagen til jeg til slutt svarer.
Nei, jeg vil ikke støtte barnenarkomane, barn med lese- og skrivevansker, flyktninger, svømmeopplæring til dyslektikere, eller hva denne hjertesaken de brenner så inderlig for er - så lenge de ringer meg om det!
Send meg et brev, så skal jeg vurdere det. Jeg er tross alt ikke ond, jeg synes like synd på de stakkars barna i Afrika som du gjør (for å opptre som en politisk amøbe) jeg bare hater folk som ringer og vil ha meg til å værsåsnillbaredetminstebeløpet-somtrossaltbareerenengangsbetaling?? Selv om jeg ikke gir mer enn det minste beløpet, er det noen nye som ringer imorra, som har en minst like viktig sak, og som prøver å få meg til å råtne inn i hjerterota om jeg velger å svare nei. Snart selger jeg telefonnummeret mitt.




Bildet er funnet på www.canstockphoto.com, og illustrerer mine følelser overfor telefonterrorister at the moment.

2 kommentarer:

  1. :O FIKK DU OPPSKRIFTEN?!?!?!

    SvarSlett
  2. KULT bilde :D

    Jeg bare legger på jeg. Eller sier at Trine Lise, nei. Hun har vi ikke sett!

    SvarSlett